Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor

Seorang lelaki berputih mata apabila air minuman yang dibelinya kena rempat oleh monyet. Air minuman bungkus itu diletakkan diatas raga motosikal dan tiba-tiba sahaja monyet datang dan mengambil serta meminum air tersebut.Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor - sajagempak.com

Video kejadian itu menjadi tular dengan pantas dan rata-rata netizen tergelak dan terhibur dengan gelagat monyet berkenaan. Lelaki itu juga hanya pasrah sahaja melihat air minumannya diminum oleh monyet dan rakan-rakannya.

“KISAH SEDIH PAGI INI,,member kena buli dengan monyet??status perkongsian di akaun helmi_afdal

Dalam kejadian tersebut, lelaki yang bekerja sebagai penghantar makanan baru sahaja menghantar pesanan pelanggan sebelum tiba-tiba sahaja seekor monyet muncul entah dari mana dan duduk atas motosikalnya.Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor - sajagempak.com

Monyet itu kemudian mengambil air minuman bungkus yang diletakkan disitu dan meminumnya. Lelaki itu kemudian berseloroh berharap agar monyet itu tidak akan menumpahkan minuman itu diatas seat motosikalnya.

Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor - sajagempak.com

Namun harapan tinggal harapan apabila monyet itu kemudian minum dan meletakkan air bungkus itu atas kerusi motosikal dan sebahagian air itu tertumpah.

Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor - sajagempak.com

Selepas itu monyet itu beredar apabila lelaki ini segera datang kearah motosikalnya.

VIDEO Part 1:

Dalam video kedua yang dikongsikan, rupanya monyet itu dilihat berkongsikan air minuman bungkus itu dengan rakan-rakannya di tempat yang berdekatan.

VIDEO Part 2:

Gelagat monyet itu membuatkan rata-rata netizen tergelak dan terhibur melihatnya dan mengatakan abang ini bernasib baik kerana monyet itu tidak mengambi kunci motosikalnya yang masih ada disitu.

Antara komen-komen netizen:

Rembat air takpe, jangan rembat kunci moto sudah..

Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor - sajagempak.comRupanya bukan seekor je monyet
Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor - sajagempak.comJangan monyet tu start motor pula..
Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor - sajagempak.comNak halau pun risau..
Lelaki Penghantar Makanan Pasrah, Monyet Selamba Rembat Air Minuman Bungkus Atas Motor - sajagempak.com

 

 

 Kredit: helmi_afdal

 

Facebook Comments Box